Nu andas jag ut och tar mig en huvudvärkstablett

truck

Första dagen på nya jobbet är över och det känns riktigt skönt. Kan inte säga så mycket om vad jag tycker hittills eftersom vi bara gick en truckutbildning hela dagen.
Jag kom i alla fall hem med världens huvudvärk och hungrigare än någonsin men det är väl sånt man vänjer sig vid.
Mycket information skulle matas in, jag minns knappt hälften men det känns i alla fall som att jag kommer fixa detta. Det enda jag behöver oroa mig för i morgon är hur jag ska komma ur sängen så att jag är på jobbet lagom till 06.30. Uj uj uj.
Jag är trött, knoppen på mig är utmattad så nu blir det en väldigt lugn kväll alldeles för mig själv i min sköna säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback