Låt barnen vara!

lila

Igår berördes jag väldigt mycket då jag läste om Engla som är försvunnen. Idag fortsätter mitt hjärta värka för henne och hennes familj.
Jag blir så arg, så ledsen då jag tänker på vilka sjuka människor det går lösa i detta landet. Så sjuka att dem ens får för sig att föra bort ett litet barn som bara är på väg hem. Hur kan man göra så?
Jag tänker på vad hennes mamma gör just nu och på oron hon måste känna i hela kroppen och lider med henne. Jag tänker på vart Engla kan vara just nu och blir nästan knäpp då jag inte har en aning.

Jag hoppas så innerligt att letandet kan få ett slut idag, att dem hittar henne oskadd och att historien slutar lyckligt.

Ingen förtjänar att gå igenom det hon och hennes familj går igenom just nu.

Vilka hemska medmänniskor som lever runt omkring oss. Vill man ens skaffa barn som tvingas växa upp här?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback