Jag skänker Engla en tanke

sorrow

När jag läser Aftonbladet idag känns alla andra rubriker meningslösa. Vem bryr sig om varför Sanna lever med en äldre man eller hur många kilon folk rasat?!
Att föra bort och sedan mörda ett barn måste vara ett av de värsta brott man kan begå och man förtjänar inte en plats på denna planet efter det.
Idag lider jag med Englas familj som tills nu haft hopp om att få tillbaka sin lilla tjej. På grund av en sjuk människa kommer detta aldrig ske och vad är det rätta straffet? Ingenting Sverige kommer ge honom i alla fall. Han ska väl först gå igenom en undersökning som visar om han är psykiskt sjuk eller ej, vilket jag kan tycka är rätt uppenbart att han är.
Idag lider jag men samtidigt återgår mitt liv till det normala och Englas mamma tvingas leva med detta. Hon tvingas gå igenom allt som följer och ingen förtjänar det, ingen förtjänar något så hemskt som att överleva sitt eget barn.
Vi lever i en hemsk värld och den verkar krypa närmre och närmre. Det går utför och människan kommer utplåna sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback