Jag mår bra av hårspray

hairspray

Har inte kunnat använda bloggen på några dagar och nästan blivit knäpp i huvudet på grund av det. Jag har rabblat inlägg för mig själv som jag skulle vilja klottra ner men har i stället för tangenterna fått anteckna på papper. Inte lika snyggt och inte lika många läsare.
Jag nådde punkten igår då jag bara ville härifrån. Jag är trött på att söka en massa jobb och ständigt få nej och jag är trött på att gå runt hemma utan någonting att göra. Framförallt är jag trött på att se pengarna försvinna från kontot utan att veta när nästa summa kommer sättas in.

Det var igår det. Idag vaknade jag på strålande humör och har redan sökt ännu ett jobb. Jag har dessutom varit ute och busat med katterna i trädgården och håller nu på att laga kyckliggryta lagom till mamma kommer hem.
Det är det lilla som gör det dagar man vaknar på rätt sida och idag krävdes det inte så mycket mer än en lång dusch och kanonväder.

Lite senare blir det en promenad till stan där jag ska försöka hitta tuffa knappar till en vårjacka jag köpt. Byter man ut knapparna har jag helt plötsligt inte samma vårjacka som resten av stan lär ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback