Jag har ändå större rumpa

blaha



Vaknade av Adams "Du Charlotte, jag är tänd på en annan" inatt och har efter det sovit ganska dåligt. Det tog några sekunder innan han började snarka igen och då fattade jag att han bara pratade i sömnen, som vanligt. Man kan ju undra vad han drömmer om..
Efter att ha snoozat sönder min hjärna tänker jag ändå inte gå och lägga mig efter att ha skickat iväg honom till skolan, jag har lite att ta tag i idag. Nu har man dessutom inget dåligt väder att skylla på så promenaden är given så småningom.

Jag har ännu en lyckad helg att lägga i arkivet. Festen i lördags har jag inga som helst klagomål på mer än att jag blir så otroligt sugen på att skaffa egen lägenhet. Det känns trist att det just nu känns ganska långt bort för min del men jag hoppas att min tur kommer någon gång snart.
Jag glömde skriva i gästboken, attans.. Jag var ju där..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback