Jag är som gjord för det här livet

heartintrap

Sitter och mumsar på chips, läsk och choklad (för det är ju fredag!) och reflekterar över veckan som gått. Det är snart en hel vecka sedan den där lyckade festen och nu börjar en ny nalkas. Förhoppningsvis minst lika lyckad men jag är tveksam. Först var jag stensäker men nu börjar jag tvivla, är maskerad min grej eller inte?
Jag vet i alla fall vad jag ska vara men nu börjar jag få nya idéer. Jag ska vara clown men herrejisses så många olika sätt det finns att vara clown på.
Jag har köpt en alldeles för dyr clownperuk som jag inte är helt nöjd med, jag skulle vilja ha någon annan huvudbonad, typ en sån där jokermössa som jag vet finns i huset någonstans, frågan är bara var?
Sen skulle man kunna vara en riktig tjockisclown med massa massa bomull under alla kläder, det låter väl gulligt?
Nu funderar jag på hur jag ska kunna fixa en sån där mössa och som vanligt är man ute i senaste laget. Målningen i ansiktet kommer i alla fall bli klockren då jag googlat en massa bilder och har grymma färger. Jag satsar inte på att vinna någon "bäst utklädd"-tävling.
Jag satsar på att vara klassens festens clown.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback