Dumpad

heartbreak

Inatt blev jag dumpad. Jag ringde honom och han var kyligare än jag någonsin trodde att han kunde vara och sa att han har tröttnat, att han inte vill längre. Jag träffade honom för att få reda på varför men ögonen som mötte mig var inte som dem brukar, något mer likgiltigt har jag aldrig sett då han sa att han faktiskt inte vill ha mig längre och jag fick inte ens reda på varför. Sen vände han ryggen mot mig och gick och det kändes som att hela min kropp gick sönder, som att hela jag splittrades i småbitar.
Sen vaknade jag och innan jag hade orienterat mig, innan jag fattat att jag bara hade drömt mådde jag precis så där dåligt jag aldrig någonsin skulle tillåta mig att må.
Nu mår jag världsbäst igen, han vill fortfarande ha mig!

Kommentarer
Postat av: ida

Fan va du skrämde mig, haha, jag trodde det var på riktigt!!:P

Postat av: Jerk

puh, jag blev riktigt rädd där ett tag...

2008-04-21 @ 22:18:18
URL: http://dalaibk.webblogg.se
Postat av: Emma

Din jävel! Haha

2008-04-21 @ 22:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback