Drömtisdag

theworld

Det var tänkt att jag skulle ta en promenad vid niotiden men jag struntade i det, som vanligt. Jag ville lyckas få ett jobb så snart det bara gick för att inte hinna vänja mig men nu får jag nästan dagarna att gå utan problem. Nu har jag knappt tid över till ett arbete. Jag har börjat vänja mig vid att slippa alla måsten, att slippa alla tider att passa. Jag har börjat vänja mig vid att bara ägna mig åt mig själv och har till och med börjat trivas med det.
Tur jag har kvar mitt shoppingberoende, tack vare det fortsätter jag leta jobb, överallt och ingenstans och längtar till min första shoppingrunda för min första lön på det nya jobbet.
Det första jag tänker köpa är Roskildebiljett, jag ska dit en gång i mitt liv (minst) och ingen tid är bättre än nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback