Det var då jag föll

hurt

Låg och grubblade halva natten över allt och ingenting. Nu har jag i alla fall bestämt att jag ska ha svart hatt och håret ska bli korkskruvar till min prickiga klänning och den klockrena målningen i ansiktet. Det får därför bli en promenad om några minuter hem till Emilie där hatten finns sen får jag ju nästan börja göra vid mig. Halva nöjet är att göra vid sig och jag ska fixa och dona i lugn och ro tills jag är megasuperdupernöjd.
Jag skulle vilja leka fotograf ikväll också, inte ofta vi är samlade på det viset och att vi dessutom är utklädda händer kanske aldrig igen.
Jag grubblade över en hel del annat också men inget värt att nämnas här, idag är idag och vi får väl helt enkelt se hur imorgon blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback