Det lilla blir stort

blackisback

Så som jag levt idag hade jag kunnat leva alltid, om man hade fått pengar för det såklart. Min dag började med att vakna brevid den jag tycker om allra mest följt av rostade mackor med ost och hallonsylt. Stort mums på den!
Sen blev det lite matlagning till mamma, dusch och en promenad ner till stan där jag köpte nya knappar till min vårjacka. Och så nöjd jag blev med resultatet! Nu vill jag byta ut knapparna på allt jag äger!
Dagen avslutades med fika på favoritfiket med favoritEmilie och en promenad efteråt och alla dessa ingredienser bildade för mig en perfekt onsdag.
Nu blir det strax Sverige pussas och kramas i sängen med popcornen som enda sällskap. Det är gott att leva.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fröken lilla, tänker du komma den 12:e?

2008-04-03 @ 09:48:36
Postat av: Charlotte herself

Vem är det som frågar??

Postat av: Malin

Hm, Jag fyllde ju i all info innan. Typiskt jobbets datorer...

De va jag som frågade
//Malin

2008-04-03 @ 22:27:58
URL: http://malinharley.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback