Brudar alltså

falling

Vaknade vid åtta idag och drog mig motvilligt ur sängen, tog en promenad som rensade tankarna litegrann innan jag gick hemåt till en frukost bestående av fil, en macka, ägg och ett glas juice. Så borde varje morgon påbörjas men det är man för trött för.

Jag sitter med fingrarna på tangenterna och stirrar ut genom fönstret. Ser gamla gå förbi hand i hand, ser små barn på väg hem från skolan, ser folk cykla förbi i full fart. Jag försöker komma på någonting att skriva om och läser gamla inlägg för att få inspiration men helt utan resultat. Ingenting jag funderar över är värt att skriva om, inte här och inte just idag.

Så jag ägnar istället lite tid på youtube innan jag går ner i stan för en fika med mina idoler. Mer än så kan jag inte begära, mer än så vill jag inte ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback