Blommor och bin

kaninte

Jag firade mitt nya jobb med en ny outfit idag, jag kunde bara inte låta bli. Trots att det är ett bra tag tills lönen kommer in på kontot så vet jag liksom att den nalkas och jag är lika lycklig som en lotterivinnare.
Ikväll ska jag fortsätta fira med att laga mat till mig och Adam, en mening jag aldrig någonsin trodde att jag skulle skriva. Kanske börjar den biologiska klockan i mig vakna till liv som så småningom får mig att inse att jag verkligen måste lära mig att laga mat.
Att jag dessutom nästan längtar till mitt gudbarns simskola i morgon visar kanske att jag börjar bli lite mer vuxen, lite mer.. mammig..  Att jag inte blir en helt världelös mamma i framtiden (lååångt in i framtiden!!)
Jag kan ju inte annat än hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback