Welcome to the dark side

klädhängare

Jag har hamnat i en ond cirkel! Jag tyckte att jag behövde hängare eftersom jag köpt väldigt många koftor på sista tiden som man vill ha hängandes någonstans. Så idag köpte jag 24 stycken klädhängare som fylldes ganska snabbt. Problemet är nu att jag inte ens har plats att hänga dem någonstans så nu skulle jag behövt större garderober. Eller i alla fall fler garderober men dem hade inte heller fått plats någonstans.
När man bara har såna problem ska man vara lycklig..

Jag är en svart människa, min garderob består inte av mycket annat. Svart och grått, året om. Idag köpte jag trots detta två gröna klänningar som jag diggar starkt.
Känns lika underbart varje gång att shoppa för sina egna pengar som man tjänat ihop helt på egen hand.

På tal om dumma stockholmare, "någonstans i söder" gör att jag söker i södra Sverige. Sverige slutar inte efter södra Stockholm, landet består av så himla mycket mer än Stockholm, så himla mycket mer vettigt än Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback