Vem dissar lite shopping?

clothes1

Har vandrat runt rastlös nu i flera dagar. Nästan klättrat på väggarna och försökt komma på något att göra men inte känt för att göra någonting.
Gått och tittat på alla kläder som legat i en hög på golvet sedan klädställningen gick sönder. Livrädd för att börja rota runt sedan den där äckliga spindeln kröp ut därifrån häromdagen.

Nu känner jag mig alldeles lugn och härligt trött och sitter i min soffa och tittar på en riktigt rejäl klädställning full med kläder, mycket jag hade glömt bort att jag hade. 
I lööööv Bauhaus. 

Dessutom fick jag ordning bland alla skor så att jag även där har riktig koll på vad jag äger. Jag räknade dem också men antalet tänker jag inte ens nämna. Det är en sjukdom, inget att vara stolt över.. 

Detta kallar jag en klockren söndag.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback