Varmt eller kallt?

breakoff

Nu är det megasvårt att bestämma sig för vad man ska ha på sig. Ena stunden regnar det och blåser så att man skulle vilja ha vinterjacka men just nu när jag strax ska ut ser det ut att räcka med någon tjock tröja.
Jag ska ner och ta mig ett snack med frisören minsann. Tröttnar rejält på att mitt hår ser fint ut första veckan för att resten av månaden se hemskt ut, alltid. Det krävs en drastisk förändring!

Dagens vardagslyx blir en fika med Emma innan jag ska iväg och jobba ikväll. Efter att ha jobbat 100% hela sommaren njuter jag av att ha lite kortare dagar nu i några veckor. När lönen sedan förs in på kontot kommer jag inse att jag vill jobba 100% igen.
Det positiva med timanställning är att jag kan hålla utkik efter det där drömjobbet i skoaffär jag alltid velat ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback