That's hot

hopenew

Idag har varit en riktig sån där "nu har jag precis fått lön"-dag.
Håret på en människa gör otroligt mycket. Jag är helt emot snaggade huvuden på killar, inte många som ror det i land. Det ska vara hår på huvudet!
Idag blev jag långhårig bara sådär, poff (eller efter tre timmar hos frisören) och det känns som en bra början på hösten.
Efter det blev det ett par nya stövlar och en annan grej jag letat efter grymt länge. En skinnhandske utan fingrar, sån där golfhandske ni vet. Lätt coolaste accessoaren!

Ikväll blir det cheddar i hela ansiktet efter popcornen med lite coca cola, mys och the Voice i öronen. LYX!

Kommentarer
Postat av: Jerk

Yes, ett rätt..jag har hår på huvudet...och en jävligt snygg väska till det ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback