Tack för en bra start

sadtears

Tänkte göra dagens vardagslyx till en ordentlig frukost med ägg och mackor och juice men efter att ha ätit en hel macka där sista tuggan smakade lite konstigt och tittat på den andra mackan som var full med mögel blev det bara en massa juice för att skölja ner skiten och försöka hindra den från att komma upp igen.

Det är mysigt att äta frukost till lite Oprah och lite Jay Leno och lite tv-shop ibland. Speciellt såna här dagar då jag börjar jobba 18.00. Rätt soft en fredag när det ändå bara är en massa fyllesamtal man får in.
Och en hel del "På vilken adress ligger Mekonomen i Falun? hahaha"
Jag har fortfarande inte tröttnat på den och bjuder gärna på skratt. Vägrar bli en av dem "meh, är det kul eller? va, tycker du det? är det verkligen så kul?"
Jag förstör inte nöjet för någon.

Dagens vardagslyx blir istället en lååång varm dusch och en promenad (eller nåt..) ner till stan för att hämta ut mitt ID. Fina grejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback