Suget dödar mig

chocolate143

Idag hade jag kunnat mörda för lite choklad. Tänker inte ens skriva att jag inte ska för det kommer ske. Jag kommer pressa i mig i alla fall två-tre bitar innan jag förstår hur dum jag är. Men det är ju trots allt lördag..

Det var kanske det grabbarna i Helsingborg gjorde. Mördade för lite choklad.. (eller nåt annat extremt dumt). Det sjukaste var ändå att dem gick lugnt därifrån, som att dem inte gjort något fel alls. Man vet inte vad deras anledning var men att skjuta någon på öppen gata känns inte helt okej. Kan man inte typ tänka på att folk vill slippa se sånt?
Jag såg en liten tant med rullator i tidningen, bakom poliserna i folksamlingen och tyckte synd om henne. Stackars tant ska inte behöva se sånt, inte heller alla taxichaufförer som alltid håller till där. Ingen ska behöva se sånt.
Det finns väl smidigare sätt att sköta sånt på om det nu måste ske..
Vad chockad jag blev när jag hörde att dem kom från Landskrona.. (eller ja, inte alls faktiskt, Landskrona hade varit min första gissning)

Mer om min arbetsdag finner ni på
http://www.nogg.se/chulls där ni kan läsa om dumma 08.or.. Dem använder Eniro118118 alldeles för ofta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback