Smartass Charlotte

clockis

Försökte mig på en uppesittarkväll igår eftersom jag varit ledig idag. Kollade på Nyberg och Törnblom i hopp om att kanske få ett eller annat bra tips för bättre självkänsla. Man ska tydligen säga till sin egen spegelbild att man är härlig varje dag tills man börjar tro på det. Jag fixade inte det idag i alla fall..
Törnblom är i alla fall asskön så det programmet ska jag försöka följa i höst.

Efter det började ett grymt underhållande program. "Ensam mamma söker". Så grymt skoj att se hur män beter sig första gången de träffar en kvinna och dessutom inför kameror. Valet om man ska kramas eller inte till exempel. Eller vart man ska ha händerna. Mer än hälften av männen stoppade snabbt ner händerna i fickorna och lät dem vara kvar där i ett desperat försök att se lugna och balla ut och det gav bara ett ännu töntigare intryck.
Där var i alla fall en som självsäkert kramade tjejen direkt och såg sådär allmänt cool ut. Det är sådär han ska vara, självsäker och manlig och ta en med storm.
Tyvärr sjönk även han kraftigt i mina ögon när han kom med vita strumpor i sandaler.
Sen är det ju aldrig bra att dricka för mycket första kvällen som vissa lyckades göra. Shejka loss till dansband och dra den "fyy faaan vad snygg du äär". Big NO NO.

Jag hade aldrig kunnat träffa någon sådär. Jag tror faktiskt att jag är en sån som vill vara kompis med honom länge först innan det sker någonting. Det där med första dejten då man inte riktigt känner varandra funkar inte. Jag märker bara alla fel, allt han gör av nervositet och det är riktigt avtändande med nervösa killar. Även om man kanske borde ta det som en komplimang..

Kommentarer
Postat av: Jerk

Du är härlig!!
Och jo..om du försöker se nervositeten som en komplimang kanske det blir lättare att träffa någon?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback