På tal om 08.or, igen

Sitter på jobbet och bokstavligt talat kokar inombords. Då jag inte trodde att man kunde bli otrevligare än vissa kommer kärringen som är otrevligast av alla.
Man kan inte ringa hit och prata som om man druckit en hel flaska whiskey och ta för givet att vi ska förstå vartenda ord.
Att skrika mig i örat så att min hjärna håller på att krossas som glas hjälper inte heller.
Och att sedan ens våga säga åt mig att jag inte får säga du, att jag ska kalla kärringen för Ni eller Fru då har man passerat min gräns.
Mitt svar blev ungefär "seriöst, ska JAG kalla DIG för Fru eller Ni?"
Kärringen: Det ska fröken absolut göra!
Jag: "Förlåt men det tänker jag inte göra. Möjligtvis den dagen jag pratar med kronprinsessan säger jag Ni till henne men inte till dig, så vad var det DU sökte?"
Kärringen lackade såklart men blev i alla fall kopplad så småningom, ingen kan säga någonting om att jag var otrevlig, jag sa det hur trevligt som helst.
Vad tror folk att dem är??? Gaaaaaaaaaaaaah!

Kommentarer
Postat av: emilie

Go get them tiger.. hahahhahahahhaa (10 jour)

2007-09-27 @ 12:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback