Ömma pussar

alackofcolor

Plockar fram mobilen (som jag alltid har liggandes under madressen på nätterna, varför egentligen?) och tittar med ett öga på klockan. Sov nonstop till 10.45 idag och jag var inte ens uppe särskilt länge igår. Jag fixar aldrig mina så kallade "uppesittarkvällar".
Kollade på "När lammen tystnar" igår också, försökte skapa så läskig stämning som möjligt med släckt lampa och benen så långt upp i soffan som möjligt. Det lyckades väl, litegrann, det finns faktiskt ingenting läskigare än psykopater.. men jag hade inga problem med att somna sen i alla fall.

Hela denna dagen levs i vardagslyx. Det blir äggmacka på ej mögligt bröd till frukost, det blir kanske en fika i stan eller en promenad senare. Det finns väl ingenting lyxigare än att göra precis vad man känner för? Det existerar inga måsten idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback