Me löv you

kissmesweet

Lyssnar på The Voice (som vanligt nuförtiden) och låter klockan ticka på. Vill inte gå och lägga mig med tanke på hur kasst jag sov i natt. Den där myggans fel! Nu efter att ha bott på rummet i flera dagar börjar den väl bli hungrig eftersom den var närgången i natt.
Jag hade min chans att döda den igår när den satt i sådär lämplig höjd på väggen men jag fixade inte det. Där låg jag i natt och förbannade mig själv för att jag inte dödade den när jag kunde.
Dum som jag är klev jag upp och öppnade fönstret för att ge den en chans ut till friheten vilket resulterade i att två till flög in.
Precis när jag somnade in ringde klockan och det var dags att kliva upp.

Jag är lika rädd för att träffa folk på tåget varje morgon. Man vill ju gärna vara på bra humör och i alla fall lite trevlig när man träffar folk sådär som man kanske inte träffar vanligtvis men på morgonen orkar jag inte ens försöka. Därför tittar jag nog mest ner i marken och "missar" alla jag borde köra "vad gör du nuförtiden?" med.

Dagens vardagslyx sket sig..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback