Look at my red lips

redlips8

Jag vet inte om det här med långa naglar är min grej. Alla tjejer verkar sträva efter att få det och många lägger pengar på att fixa med förlängningar och grejer.
Jag har testat nu, sitter och försöker knappa på rätt tangenter med mina påbyggda, vita, heta naglar men jag är tveksam om det är någonting för mig.
Att ta på sig strumpbyxor med dessa grejerna till exempel är en ren konst. Det tog hur lång tid som helst och efteråt var jag så svettig så jag nästan fick slita dem av mig igen.
Det var inte ens lönt att fundera på att gå på toaletten under dagen igår, då hade folk börjat tro att jag är rejält dålig i magen med tanke på hur lång tid det hade tagit för mig att bli klar.
Det skulle ta några dagar innan man vänjer sig vid dem men är det värt det? Jag är nog inte den där långa naglar tjejen alltså..


Dagens vardagslyx låter inte alls särskilt lyxigt överhuvudtaget men det är faktiskt att tvätta. Absolut ingenting roligt men det är såå värt det när allt ligger snyggt i garderoben och doftar nytvättat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback