Krama mig självsäkert

grasslove

"Ensam mamma söker" är riktigt underhållande, speciellt för mig som tycker det är grymt kul att se vilka miffon det finns och sedan skriva om dem.
Det är inte mer än normalt egentligen att man beter sig som ett stort fån när man är lite smått förälskad eller nervös men det känns som att såna smågrejer kommer vara avgörande när det gäller mig och han som ens vågar försöka.
Det finns verkligen dåliga sätt att kramas på och jag var usel på det förr. Som kille ska man inte kramas med en arm och behandla tjejen som det ömtåligaste i hela världen. Man ska använda båda armarna och klämma till ordentligt och inte blunda som om man tycker att det är jätteskönt, det ser bara fånigt ut.
Självsäkerhet är hett men det är synd om de killar som inte har det naturligt. Det går inte att fejka självsäkerhet, det går aldrig att påstå att du är charmigast i världen om du bara försöker intala dig själv det.
 Det är svårt att vara bra nog, jag börjar misstänka att jag har missat en del guldkorn för att jag är alldeles för kräsen men varför skulle jag nöja mig med något mindre än det jag egentligen vill ha?
Så det så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback