Jag underhåller

screeaaming

Igår sattes
http://www.nogg.se/chulls i bruk så vi får väl se hur länge jag orkar underhålla två. Vet inte riktigt vad den kommer fyllas med men jag vet i alla fall att en blogg inte räcker längre. Dessutom gillar jag designen på den nya. Räknar dock inte med att få så många läsare där, den kommer bara fungera som min egen lilla klagomur.

Idag kändes det som att jag hade kunnat sova för evigt när jag vaknade första gången. Jag hade ställt klockan till 07.00 endast för att jävlas med mig själv. Tänkte tvinga mig att gå upp på toaletten också men det höll inte. Med ett öga öppet stängde jag av alarmet och somnade om på två röda.
Idag njuter jag av ledigheten!

Igår åt jag blå chips (vi snackar knallblå) Har bestämt mig för att få slarva en dag i veckan och vara grym resten. Nu är hela helgen förstörd för att jag valde att slarva igår men så får det vara. Har tappat några hekto på typ hur många veckor som helst, det gör det ju verkligen motiverande att fortsätta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback