In my mind

lovewill

Jag går mot en miniförvandling. Man kan väl nästan säga att den börjar idag när jag ska fixa till ögonbrynen. Den värsta smärta jag vet men resultatet blir jag nöjd med.
Jag förstår inte hur jag ska kunna stå ut att vänta över en vecka till tills jag ska till frisören. Jag önskar att jag hade vågat lägga in en bild på hur eländet ser ut nu men det vågar jag inte. Jag vet trots allt inte vilka alla är som läser här.
När väl håret är fixat börjar ännu en väntan mot tatueringen. Så jag har absolut att se fram emot de närmsta veckorna och det är tur det.
Resultat kommer visas här så småningom för er som aldrig träffar mig i verkligheten.

Förändrar man utsidan först (det är trots allt inte särskilt svårt) så kanske man förändras lite personlighetsmässigt också och det hade inte skadat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback