I need a boyfriend

kissmenow

Jag fick äntligen i alla skor i sina lådor och in i garderoben, alla kläder var upphängda i garderoberna och på klädställningen jag har ståendes framme.
När jag tar steget ut från rummet hör jag ett brak och vänder mig snabbt om, som om jag skulle kunna förhindra någonting. Alla kläder låg på golvet tillsammans med en avbruten stolpe de tidigare hängde på.
Nu får det ligga där i en hög för jag orkar inte. Vart ska allt det där få plats?
Jag fokuserar på mina i-landsproblem
så att jag slipper det andra..

What Sarah said och A lack of Color - Death Cab for Cutie
De lyssnar jag på allra mest just nu.

Kommentarer
Postat av: Adis

Death cab for cutiE heter dem...

2007-09-07 @ 16:47:41
Postat av: Herself

Det skrev jag ju?!

2007-09-07 @ 17:04:41
Postat av: Adis

Som om tönt! ;)

2007-09-07 @ 17:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback