I like to rock rock

rednails

Tänkte ägna mig åt lite sånt där vardagslyx i höst så att man inte lider alltför mycket av det gråa och trista vädret. Det blir inga stora grejer och kanske tipsar jag en och annan om vad man kan göra för att göra vardagen lite bättre. Dagens vardagslyx var i alla fall att fixa naglarna och tro mig, det är väääldigt ovant med en Charlotte med långa naglar. Det har egentligen aldrig intresserat mig men så bara kom jag på att jag vill testa så nu sitter jag här och försöker knappa på som vanligt med min nygjorda franska manikyr, oh la la.

Någonting litet varje dag hela hösten kommer jag satsa på och ni kommer få hänga med på resan. Detta tipset passade kanske inte män så bra (även om några av er kanske drömmer om en lång lillfingernagel) men hösten är lång och det erbjuds säkerligen något för alla.

För det är du värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback