Gone shoppin'

amour2

Jag hade aldrig kunnat bli sån som står och säljer för Telenor på olika varuhus och andra ställen. Dels för att jag inte är sån som tvingar mig på folk men den huvudsakliga anledningen är faktiskt att jag inte är snygg tillräckligt.
Det är så fult gjort att anställa snygga människor men det går ju hem, vem kan säga nej till en mörk kille med blå ögon som dessutom spelar världens trevligaste svärmorsdröm?
Idag lämnade min blick inte golvet då jag gick förbi dem på Ica och visst, det såg säkert supertöntigt ut men hade jag bara mött deras blickar hade jag typ skrikit ut "jaaa, jag köper vad det än är ni säljer, jag köper det, vart ska jag skriva på?" (ingår era nummer?)
Efter att jag hämtat kläderna jag betällt som räddar utgångarna i höst lämnade jag bakvägen för att slippa snyggingarna.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback