Do something good

lovingyou

Det är svårt att varje dag försöka vara den man vill vara. Man orkar liksom inte vara mer än sig själv och då är det svårt att få någonting vettigt gjort. För jag är sån som skjuter upp allting, jag tar för givet att det kommer en morgondag då jag kan fixa allting och jag tar för givet att jag har lång tid kvar att få allt fixat.
Jag blir så imponerad av alla som uppnår så mycket. Folk som skriver böcker, målar tavlor, skriver musik och skapar en massa när jag bara vandrar runt i min lilla bubbla och längtar efter nästa utgång eller nästa shoppingrunda.
Jag hoppas att jag någon gång tar mig i kragen och inser att jag också vill någonting. Att jag också brinner för någonting så otroligt mycket att jag inte ser någonting annat.
Jag är grymt glad att jag bara är tjugo år och med (förhoppningsvis) många år kvar att hitta det jag brinner för, det jag andas för. Nästan så man får lite ångest att man fyller 21 om si sådär 3-4 veckor. Uj uj uj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback