Back to normal

konstbyemma

Jag börjar hämta mig nu. Börjar i alla fall märka människor på stan. Fick en mördarblick av en tjej idag som sa "Vafan glor du på" men jag tycker att man får skylla sig själv när man ser ut som hon. Visst, ingenting negativt alls att vara annorlunda och jag menade dessutom ingenting illa när jag tydligen tittade lite för länge på henne men väljer man att ha svart och rosa randiga strumpbyxor tillsammans med en grön kjol och röd kofta och typ femhundra slangar i håret och ungefär lika många piercingar i ansiktet tycker jag att man får tåla att folk tittar några extra sekunder på en. Jag kan omöjligt ha varit den första..

Har nått en gräns då jag är så otroligt trött på att alla sliskiga män tittar trånande efter en så jag har börjat klä mig allt mer oattraktivt med vilje. Vi snackar kofta på kofta så att så lite som möjligt syns. Idag köpte jag en svart långärmad klänning så täckande att jag lika gärna kan bli muslim med en gång.
Jag har gett upp tanken på att där kan komma en normal någon dag. Jag ser dem överallt men dem ser inte mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback