Är det denna veckan jag är kär i dig?

panicc

Det har varit grymt mycket snack om Facebook på sistone, i tidningar och på stan, positivt och negativt. Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det, visst har jag själv skaffat skiten men bara tanken på att alla kan hitta en och att alla kan lägga in vilka bilder som helst där skrämmer mig lite. Vissa bilder vill man kanske inte att andra ska se samtidigt som man bara borde bjuda på att man ser förjävlig ut ibland (eller alltid...)
Det läskiga är att ens förflutna hinner ikapp en. Jag har sprungit länge och genom bara några tryck på tangentbordet har både den ena och andra jag helst vill slippa lagt till mig som vän på den där sidan.
Superskoj att killen jag knappt minns tagit kontakt igen samtidigt som jag inte riktigt förstår meningen med det. Så han kan titta på massa skabbiga bilder och återfå minnet från den där natten vi sågs i mörkret och både han och jag såg heta ut i dimman?!
Jag har inte riktigt bestämt mig än vad jag tycker om Facebook alltså, det får vi se..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback