You're crazy!

ullareed

Folk blir tokigt galna så fort det nalkas billiga priser. Visst, jag är glad för att shoppa men jag skulle aldrig få för mig att börja använda armbågarna för att ta mig fram.
Ger man sig på Ge-Kås i Ullared bör man vara förberedd på lite olika saker.
Ta aldrig med er någon som inte älskar shopping. Männen ockuperar alla bänkar därinne och man hör hur många par som helst bli ovänner. Lämna era män hemma!
Ha tålamod
. Ni kommer bli knuffade, era hälar kommer bli påkörda och tanter kommer blänga otroligt surt. Efter ungefär en kvart därinne vänjer man sig.
Ta ingen hänsyn, ingen annan gör det därinne och du vinner ingenting alls på att göra det du heller.

Jag förstår inte vart allt folk kommer ifrån och jag är imponerad av dem som jobbar där. Det är grymt utmattande med alla skrikiga ungar, alla irriterade människor och alla långa köer oavsett till vad du vill titta på.

Men nu är jag hemma, jag överlevde och jag har fyllt min garderob ytterligare. Med mammakläder!! Helt otroligt vad fina kläder man hittar på dem avdelningarna och jag har kommit på att det inte är negativt att se gravid ut. Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback