Tjockis, ät inte mer

skinnyjeans

Har ni någonsin känt er tjugo kilo tyngre när ni kliver in på en pizzeria? Som att alla vänder sig om och tänker "ska hon verkligen äta här?" eller typ "hon är nog stammis". Det känns liksom dumt och man försöker intala sig själv att ingen tittar och sneglar efter någon tjockare än sig själv så att man inte är ensam.
Så är pizzabagaren så himla trevlig och får en att känna det som att jag gav honom den roligaste beställningen någonsin, som att han gör min kebabrulle extra bra, som att jag är den bästa kund han haft idag, så man vill dit igen liksom, redan typ.. ikväll..

Trots extrakilona som kändes extra tydligt när jag klev in på pizzerian unnade jag mig både en rulle och en halsduk från Landskronas nya Gina Tricot. För att jag kan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback