Stora planer

image559

Om jag bara kan genomlida den här dagen så att det blir helg snart. När var jag ledig fredag,lördag,söndag sist, som jag tänker vara nu?!
Imorgon ska jag gå upp tidigt och få ögonbrynen fixade. Inte så nice med ljusbruna små fjun till knallsvart hår direkt. Resten av dagen har jag annat att fixa, bland annat skulle jag vilja få städat rummen nu när sängkläderna luktar nytvättade.
På lördag är det dags, det jag längtat efter i flera månader. Utgång i min favoritstad med Emilie. Jag byter kläder var femte minut i skallen och kan inte bestämma mig för vilket det blir, vilka skor jag ska ha eller hur jag ska ha håret. Och där snackar vi superviktiga, ytliga grejer. Jag är inte mer än brud..
På söndag tänker jag softa med goda grejer och film i soffan.
Jag längtar..

Men min arbetsdag har inte ens börjat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback