På tal om korv

image561

Det är jag till vänster på bilden. Eller ja, jag är kanske lite blekare än så men det är definitivt likt utöver det. Så kändes det i alla fall när jag testade kläder igår och begav mig därför ut på jakt idag efter nya partykläder till kvällens utgång i ett antal storlekar större. Suck!
Jakten gick i alla fall klockrent bra och kvällen är räddad. Outfiten blir ungefär lika sexig som en nunnas men ikväll är det dans som gäller, jag har inte tid med tafsande händer då.

Igår kväll var det kulturnatt i stan och jag och Emilie gav det en chans. En liten chans.. Det blev en öl på ett ställe med äldre onyktra människor och en liten ljusshow på torget. Sen blev det eldshow med tre bokstavligt talat heta killar som man inte hade tackat nej till någon av dem trots rött hår och piercingar överallt.
Det är någonting speciellt med eldslukande män..

Jag nöjer mig inte med någon vanlig, han ska vara speciell, väldigt speciell..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback