Nu gnäller jag

sicksick

Tillåt mig att gnälla efter att ha varit sjuk i en hel vecka utan att bli det minsta bättre. Jag tycker det är konstigt att vi har mediciner mot så många andra sjukdomar som tycks omöjliga att bota när vi inte ens har dundermedicin mot vanlig, hederlig förkylning.
Det är inte skönt att ligga i sängen under en filt med en bra bok längre, inte efter att ha varit tvingad att ligga där nu hela veckan och jag får ångest bara jag tänker på att det är lördag idag. Tänk vad jag missar ikväll..

Bland hosta och snor drömmer jag mig bort till då jag blivit helt frisk. Då jag ska uppskatta varje dag som aldrig förr (någon vecka innan man blir bortskämd igen)

Har dessutom inte släppt den där tröjan i den där affären så jag skulle så gärna vilja dra ner dit idag och köpa den innan sängen väntar.. kan jag bli frisk innan tolv?

Kommentarer
Postat av: Little darling

man får gnälla ibland ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback