Mina pengar och jag

mymyshoes

En dag kan inte bli bättre än shopping, god mat och härligt sällskap. Jag hade gärna levt sådär varje dag. Man borde bli lyxhustru till någon gammal gubbe som i vilka fall som helst snart försvinner och lämnar en kvar med en förmögenhet. För kärlek kommer man väl ändå aldrig hitta..
Jag kan verkligen inte sluta handla, jag borde spara, jag borde kanske börja tänka på att använda allt jag har istället men just där, i affären, finns det ingenting annat än jag och mina pengar som är gjorda för att spenderas.
Och jag behöver ju allt det där..

Jag hade dessutom kunnat spendera en hel dag med att bara sitta och titta på alla konstiga, roliga, knäppa och härliga människor som vandrar runt i samma värld som jag med helt andra tankar och funderingar. Det är spännande på något sätt..

Nu blir det till att visa mamma vad jag köpt. Jag är lika stolt varje gång jag kommer hem med nya saker och det finns ingenting roligare än att organisera och hänga in i garderoben.

Klockren dag, tack vare att Emilie är hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback