Jag bryr mig inte om några siffror idag

memyself

Jag trodde att jag skulle fixa det, att jag var frisk nu så jag sitter på jobbet och försöker andas genom näsan, försöker låta bli att hosta kunderna i örat men än så länge har jag inte lyckats. Tappade till och med rösten helt i ett samtal som såklart var med en sån där 08.a som inte blev överlycklig.
Nu sitter jag och funderar på om jag kanske borde gå hem, kanske till och med borde gå till doktorn men det tar emot. Jag sitter hellre här och tar emot ett samtal i minuten och får världens sämsta statistik.

Det är i alla fall megamysig stämning på jobbet. Köket är dekorerat med halloweendukar, spindlar, pumpor och annat mys. Det är sånt som gör det värt att gå hit, det och härliga arbetskamrater.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback