Jag är inte gullig alls

Jag fyller snart år och tänkte ställa till med lite fest. Inte direkt för att få presenter, mest för att det är kul att fira lite med folk man tycker är skönast i hela världen.
Problemet är vilka jag ska bjuda. Visst, de gamla vännerna än givna men listan över dem är inte lång då hälften är utomlands.
Så kom jag på den roliga idén att bjuda några från jobbet, grejen är bara att listan blir vääldigt lång över dem jag så himla gärna skulle vilja bjuda.
Jag har räknat lite på det och inser då att mitt lilla hus skulle invaderats av minst 15 tjejer.. och jag som så gärna skulle vilja bjuda på både mat och gott att dricka.
Lönen som redan är slut..

Det där med håret sprack i morse, jag gick upp okristligt tidigt för att ha tid att tvätta, föna och platta hela eländet.. men snyggt blev det.. (dem fem minuterna till stationen i alla fall)


Kommentarer
Postat av: Jerk

Du har väl redan fått dina första presenter? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback