I'm sick and tired

verytired

Jag har nog aldrig bloggat innan sju på morgonen förut så det är väl på tiden att jag testar.
Fasade inför att gå och lägga mig i går kväll. Ville inte stänga ögonen för att som i nästa sekund vakna av klockan och tvingas upp, alldeles sjukt för tidigt.
På något sätt vaknade jag med inställningen 05.35 att det är jag som bestämmer hur morgonen ska bli. Tänker jag sucka och stöna och tycka synd om mig själv eller tänker jag ta ett djupt andetag och acceptera att jag oavsett vad måste gå upp och iväg till jobbet.
Så nu sitter jag här med en uppäten macka som jag tvingade ner och en mugg kaffe med mjölk (eller ja, mjölk med lite kaffe) brevid mig och myser lite smått, hur nu det ens är möjligt såhär tidigt.


Jag måste väl ändå säga att jag är en rätt lycklig människa en morgon som denna och sängen lockar knappt. Den får vänta tills klockan elva, det är då Charlotte slutar jobba idag. Lyx!


Kommentarer
Postat av: Jerk

Du måste ändra bild..jag börjar gäspa så fort jag går in på din blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback