He's pretty cool

manet

Jag satt precis och tryckte in ganska många rader om det dilemma jag lever i just nu. Vad jag borde välja men kanske inte vill, vad jag vill men inte borde..
Saker som håller mig vaken om nätterna är saker jag inte borde skriva om, inte här och därför suddade jag ut allt igen och började om. Jag vill inte avslöja för mycket, vill inte avslöja någonting alls egentligen. Folk börjar bara undra och sedan kommer frågorna. Frågorna jag ställer mig själv men aldrig kan svara på..
Jag önskar att jag kunde leva efter alla råd jag varit så duktig på att ge alla andra..
Då hade jag börjat om på nytt, lagt allt gammalt bakom mig och aldrig någonsin sett tillbaka. Men det kommer jag aldrig göra, det funkar bara inte..
Istället skriver jag ett flummigt inlägg som ingen förstår sig på innan jag tar upp blocket och skriver ner vad allting egentligen rör sig om.


Upp och ner, in och ut..


Kommentarer
Postat av: Tanja

såg din blogg på webblogg.se i listan på startsidan. Var tvungen att kommentera detta inlägget. Jag känner exakt samma sak som du skriver om i hela inlägget. Ha det fint!

2007-10-23 @ 22:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback