Grattis Charlotte

mediicin

Kvällen igår inleddes med mat och dryck och skitsnack tillsammans med sju härliga tjejer innan ungefär hälften begav sig in till Helsingborg där vi hade en galen natt i sikte.
På första puben skålade vi vid tolvslaget för mig som fyller 21 år innan vi fortsatte mot dansgolvet där skorna fick glöda en hel del inatt.
Helt otroligt vad folk får för sig att dem får lov att göra bara för att man befinner sig på ett dansgolv. Helt plötsligt är det okej att klämma och känna hur som helst och viska galna saker i ens öra. Gör om det i Icabutiken liksom.
Jag står dessutom inte ut med snubbar som hänger efter mig och inte låter mig vara med mina tjejpolare ifred. Jag dissar inte mina polare för någon kraftigt berusad kille men jag dissar däremot killen hårt.. ibland alldeles för hårt men fattar man inte piken så gör man inte..

Sen är det aldrig fel med promenader utan jacka med någon man bara kan vara med, utan att liksom behöva anstränga sig, som inte verkar bry sig om man snubblar, säger något korkat eller ointressant, som bara vandrar där brevid ändå i vad som verkar bli en alldeles för kort oändlighet innan man tar bussen hem alldeles för sent på söndagsmorgonen..


Klockrent! Tack alla!!


Kommentarer
Postat av: Lia

lite tabltter :P

Postat av: Pia

Har den äran att gratulera på 20-årsdagen!!!
=D
Må du blifwa till åldern mycket, mycket gammal men till sinnet ej en enda dag äldre!

2007-10-22 @ 12:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback