Girls night out

vivivi

Jag och Emilie har alltid haft en känsla för det där med stil (som syns på bilden) och var därför heta som tusan när vi gjorde entré i härliga Helsingborg vid lagom tid i natt.
Förfesten hade bestått av alldeles för god mat och Sing a Long och kanske en eller två små groggar. Det fortsatte i samma takt då vi bara joinade toaletterna på de ställen vi besökte och på slutstationen the Tivoli beställde jag in isvatten (10 kronor för kranvatten, galet!!)
Det blev alltså hög mysfaktor på dagens utgång som skulle blivit årets mest galna men jag är nöjd med att se hur fulla människor är och hur dumt dem beter sig när dem är det.
Att se hur folk försöker se snygga och heta ut på dansgolvet med ögon i kors och kjolar som kasat för långt upp.
Att höra "shiiit va duue ee vackåår" från en kille som lika bra kunnat säga det till killen med långt hår bakom mig.
Att få armbågar i sidan av fulla tjejer som tror att det var jag som gick in i dem och inte tvärtom.
Jag är nöjd med att inse hur avtändande det är med onyktra människor och hur liten chansen är att jag någonsin träffar någon på ett uteställe. Majoriteten av killar kan tydligen inte visa sig i närheten av ett dansgolv utan den där halva flaskan vodka nertvingad i halsen. Det är ganska sorgligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback