Festen är igång

Jag var ute igår, första gången på flera månader och det var.. spännande. Det var inte särskilt svårt, jag trodde nästan att jag inte kunde festa lika bra längre men.. ja.. det kunde jag tydligen.
Jag tycker synd om folk som blir alldeles för fulla. Som snubben som lägger armen runt en, endast för att stödja sig mot någonting medan han flåsar något obegripligt i örat på en.
Jag blir liksom orolig, tänk vilket enkelt byte den killen är när han ska ta sig hem. Enkelt byte för idioter som vill slåss eller bara ha en ny mobil. Stackare..
Sen har vi dem som tror att dem är hetast i hela världen och kan få varenda tjej på fall, killen i rutig skjorta med het dialekt som tafsar på alla och hoppas få till det, med vem som helst, under kvällen. Det finns ju tjejer som går på det.. hrm hrm
Landskrona är ingenting för mig när det gäller killar i alla fall. Det är då jag tar upp mobilen och ringer den vettigaste jag vet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback