Dream on babe

sadangel

Jag har stora problem med mardrömmar. Det har pågått i flera veckor nu och jag vet inte hur jag ska bli av med dem. Jag vaknar av att jag skakar och kallsvettas och täcket är dränkt av svett och jag minns drömmarna som om de vore verkliga.
Inatt drömde jag att jag träffade min bror på ett uteställe och när jag bara ska ut för att ta luft hör jag att stället blivit rånat och därefter hör jag skott och folk som skriker att man ska springa. Jag ville inte springa, jag visste ju att Tobbe var kvar därinne. Folk knuffade mig därifrån när jag försökte ta mig in, folk skrek och det brann och jag såg folk som hoppade ner från fjärde, femte våningen. Jag skrek brorsans namn men såg inte honom, han var kvar därinne där det hördes alltfler skott och explosioner.
När det var som mest kaos vaknade jag, lika kallsvettig och skakig som vanligt och klockan var bara 03.00.
Jag vill inte drömma mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback