The two of us

meandmillie
(jag och min Millie redo för en galen natt)

Inatt sov jag riktigt, riktigt gott och plågades inte av några mardrömmar. Därför vaknade jag utvilad och på härligt humör så äntligen har jag orken att ta tag i mig själv. Jag åt ordentlig frukost (en äggmacka, en med ost och skinka och ett stort glas juice) och eftersom jag inte tvättar förrän verkligen allt ligger i tvättkorgen är det tvätt dagen kommer bestå av. Det och en tur på stan senare.

Jag höjer volymen på radion och dansar mig svettig till RnB. Jag slänger med tvätten och hänger upp det rena. Jag fastnar framför tv.n och glömmer bort att städa. Jag struntar i allt, gör vid mig och drar ner i stan för att fika hela kvällen. Såna dagar älskar jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback