Ska det vara så?

iheartyou

Jag hör tjejer på tåget som ringer pojkvännen. Det är så uppenbart att det är han eftersom det låter ungefär såhär:
"Heeeej, varför svaaarar du inte på mina mess?? Meeh, jag har ju skickat typ tre stycken nu, va gööör du?? Naww sover du?? Okeeej.." (sen kör tåget genom en tunnel och man hör dem säga att tåget kör under en tunnel, hur man nu kan köra UNDER en tunnel.. man kör väl i alla fall genom?)
Jag bara suckar och tänker, är det så dem vill att vi ska vara? Puttinuttiga, sockersöta och.. fjantiga?! Då är det kört för min del, jag kan inte ens låtsas vara så, jag har försökt och misslyckats. Jag kan inte ens avsluta med Puss i telefon. Puss är bara ett litet, mesigt ord som inte betyder någonting egentligen.. eller?!



Kommentarer
Postat av: Jerk

nja, puss behöver väl inte vara ett mesigt ord, men är det inte du ska du ju inte använda det..du ska vara dig själv, det blir bäst så i längden..
Otur för mig har jag upptäckt att jag är komplett neurotisk när jag är förälskad..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback