Say that again

eyeye

En kund frågade precis "oj, är du förkyld eller?"... ehm ja, lite smått kanske. Han bad mig att ta bättre hand om mig och jag lovade att göra det. Men jag önskar inte direkt att jag aldrig hade gått utan jacka den natten..
Visst är jag trött på att vara krasslig men man vänjer sig vid hostandet efter några veckor, det känns ganska lugnt. Lite nojjig blir man ju dock när man ska ut och festa i helgen, jag har inte råd att vara hemma från jobbet men det ska nog funka, jag får ha mössa!

Det är roligare än vanligt att jobba idag. Vi har fått ny snygg design med lite spännande utmaningar som gör det värt att sitta här i sex timmar till..

När jag vaknade i morse kändes det som att jag sovit max tio minuter, mina sömnproblem vägrar överge mig så nu tänker jag göra allt jag kan för att överge dem istället. Typ varm mjölk innan sängdags och långa promenader som tröttar ut mig till max.
Jag vill sova!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback