Jag vill sova, på riktigt

sleeeeep

Jag vet att jag har en lång natt framför mig. Jag är otroligt trött men vet ändå att när jag väl lägger mig ligger jag där och vänder och vrider och vickar på fötterna.
När jag väl slumrat till litegrann och drömmer något hemskt som vanligt dröjer det inte länge innan klockan ringer och jag måste dra mig upp med igensvullna ögon.
Idag har jag känt mig lättirriterad och trött hela dagen och jag avskyr det. Jag vill vara glada, pigga Charlotte som jag kan vara ibland men jag måste få bli utvilad då. Låt mig få sova, på riktigt!




Kommentarer
Postat av: Eva

Har du sömnproblem? Usch vad jobbigt. Ett tips är att börja med yoga. Vet flera som fått hjälp av det. Handlar egentligen mest om att andas på rätt sätt och koppla bort alla tankar.
Hoppas du får sova gott i natt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback